eimaimama.gr


Περιγραφή: Όλα ξεκίνησαν τον Ιούλιο του 2009 όταν κράτησα το θετικό τεστ εγκυμοσύνης στα χέρια μου. Τη συγκίνηση και την ανείπωτη χαρά ακολούθησε ένα μεγάλο ερώτημα: Και τώρα; Μόλις πριν λίγους μήνες είχα μετακομίσει στην Αθήνα από τη Θεσσαλονίκη, δεν είχα προλάβει καν να βρω γυναικολόγο και εκτός αυτού ήμουν η πρώτη της... παρέας που θα έκανε μωρό. Με λίγα λόγια, δεν ήξερα πού πάνε τα τέσσερα!

Κάπως έτσι γεννήθηκε αυτό το μπλογκ. Η αρχική του ονομασία ήταν "Είμαι έγκυος" και από τις 24 Φεβρουαρίου 2010, από τη μέρα δηλαδή που γεννήθηκε το Αθηνάκι μου μετονομάστηκε σε... "Είμαι μαμά"! Μέσα από το eimaimama.gr έχω μοιραστεί όλες τις αγωνίες, τους φόβους και τις χαρές μου. Όλα όσα ζω με τη μικρή μου και τον άντρα μου, τον Μάνο. Το blog μου στάθηκε η αφορμή να κάνω πολλές νέες φίλες, να γνωρίσω μανούλες, να ανταλλάξω απόψεις, να γελάσω, να συγκινηθώ.

Είμαι πολύ περήφανη για το eimaimama.gr !! Eυχαριστώ όλες τις μαμάδες που το αγαπούν και το διαβάζουν και που με εμπιστεύονται και μου στέλνουν τις μαμαδο-ιστορίες τους, τις ιστορίες τοκετών, φωτογραφίες από τη βάφτιση και το δωμάτιο του ζουζουνιού τους. Χάρη σε όλες εσάς, το eimaimama.gr έγινε με διαφορά το νούμερο 1 μαμαδο-blog στην Ελλάδα! Σας ευχαριστώ!

ΟΛΙΒΙΑ ΓΑΒΡΙΛΗ
WWW.GREEKSITES.TK
Το GreekSites.TK δε φέρει καμμία ευθύνη για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας αυτής. Παρακαλούμε αν διαπιστώσετε ότι η ιστοσελίδα έχει περιεχόμενο απαγορευμένο η προσβλητικό - υβριστικό - πορνογραφικό αναφέρετε το ΕΔΩ